پیچ و مهره استیل پیچ

پیچ و مهره استیل پیچ

پیچ و مهره استیل پیچ

پیچ و مهره استیل پیچ

  • ۰
  • ۰
مرحله تولید پیچ و مهره به صورت زیر می باشد :
 1- کله زنی : برای تولید پیچ و مهره اول باید میلگردهای فولادی زا به وسیله دستتگاه های صاف کننده به دستگاه کله زنی بفرستند. در این قسمت بالای پیچ و مهره به وسیله ماشین کله زنی و قالب مرتبط شکل می گیرد.
 2- قلاویز زنی و رزوه : پیچ و مهره های به وسیله غلطاندن بین دو قالب متحرک و ثابت صورت می گیرد و در قسمت داخلی پیچ و مهره ایجاد رزوه می کند. این امر به وسیله دریل 4 محور انجام می شود که این دریل قادر به قلاویز کرد چند پیچ و مهره
3- شستشو : چربی هایی که برروی پیچ و مهره ها وجود دارد در این قسمت به وسیله مواد شوینده و پمپاژ آب بر روی نوار نقاله از بین می روند.
4- ستخکاری : به دلیل بیشتر شدن استحکام در سطح پیچ و مهره فرآیند حرارتی که مشمول گذاشتن پیچ و مهره در د مای 800تا900 درجه به مدت زمان 10تا30 دقیقه و به سرعت، سرد کردن پیچ و مهره در روغن صورت می گیرد.
 5- عملیات حرارتی بازگشت : بعد از گرفتن چربی پیچ و مهره، فرآیند برگشت حرارتی در د مای400تا600درجه در مدت زمان یک ساعت داخل کوره و بلافاصله سرد کردن پیچ و مهره به وسیله روغن یا آب صورت می گیرد.
6- آبکاری : بعد از شستن پیچ و مهره آبکاری روی پیچ و مهره صورت می گیرد.
7- تنش زدایی : پیچ و مهره ها را در این مرحله بعد از آبکاری در دمای 400تا500 درجه در مدت زمان 110دقیقه قرار می دهند.
8- سرد کاری : پیچ و مهره را از روغن با دمای 75 درجه عبور می دهند.
9- بسته بندی : پیچ و مهره هایی که تولید شدند را متناسب با گام ظاهری ، قطرهای متفاوت و ابعاد در گونی هایی از جنس کلاف بسته بندی خواهند کرد.

بک لینک :
  • ۹۵/۱۲/۲۴
  • پیچ و مهره استیل پیچ پیچ و مهره استیل پیچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی