پیچ و مهره استیل پیچ

پیچ و مهره استیل پیچ

پیچ و مهره استیل پیچ

پیچ و مهره استیل پیچ

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
بازرسی چشمی پیچ و مهره :
 زمانیکه بازرسی چشمی و ظاهری بروی پیچ و مهره ها صورت می گیرد، این امر سبب کاهش دیگر مبالغ بازرسی پیچ و مهره مانند آزمون های مخرب و غیر مخرب می شود. در نتیجه، این بازرسی ها از اهمیت های ویژه ای برخوردار می باشند. زمانیکه پیچ و مهره ها طبق قوانینی که در استاندارهای پیچ و مهره وجود دارد، به سبب عیب های ظاهری مردود شوند، دیگر احتیاجی به آزمایشات و بررسی های بعدی نمی باشد و از سوی دیگر بازرسی ظاهری به تنهایی برای تایید پیچ و مهره کافی نمی باشد. نکته دیگر این مورد می باشد که بعضی از عیب ها و ابعاد به طور واضح در استاندار ها معین شده است و مهارت و تجربه شخص بازرس پیچ و مهره در این زمان ضروری خواهد بود. همچنین با انجام دادن تست های مخرب روی این پیچ و مهره ها می توان مشکل ها را برطرف کرد.
 پیوسته میزان پیچ و مهره های ارسال شده برای تست های غیر مخرب همانند بازرسی چشمی بیشتر از میزان پیچ و مهره ها برای تست های مخرب می باشد که از بین آن ها نمونه های مشکوک را شناسایی کرده و برای آزمون های مکانیکی جدا می کنند.
 عیب و نقص هایی که در بازرسی های چشمی پیچ و مهره قابل شناسایی می باشد : 1- ترک ها، 2- درزها، 3- شکاف، 4- حفره، 5-چین خوردگی

بک لینک :
  • پیچ و مهره استیل پیچ پیچ و مهره استیل پیچ