پیچ و مهره استیل پیچ

پیچ و مهره استیل پیچ

پیچ و مهره استیل پیچ

پیچ و مهره استیل پیچ

  • ۰
  • ۰
دستور کار بازرسی پیچ و مهره:
 دستور کار بازرسی وضعیت پیمانکار در مورد پیچ و مهره باید دست کم گزینه های زیر را رعایت کرده باشد :
 تاییدیه و کارخانه تولید کننده پیچ و مهره به دلیل نظارت داشتن در مورد مطابقت طریقه تولید با موارد ضروری پروژه گرفته شود. تاییدیه های کارخانه تولید کننده پیچ و مهره در پرونده پروژه حفظ شود. مکان مساعدی را برای حفظ کردن پیچ و مهره لحاظ کنند. راه حل درست به منظور بازرسی پیچ و مهره ها در نظر بگیرند.البته باید بازرسی پیچ و مهره طبق محصول تولید شده صورت پذیرد. دستور کارهای جمع آوری شده در زمینه راه های محکم کردن و سفت کردن پیچ و مهره به دست آورده شود. افرادی که این پروژه را انجام می دهند باید از راه هایی که برگرفته شده از سفت و محکم کردن پیچ و مهره ها اصلاع داشته باشند. افرادی که بر پیچ و مهره ها نظارت می کنند باید یک سری دوره های آموزشی درباره این موضوعات سپری کرده باشند و همچنین اطلاعات کافی نیز داشته باشند.
 شخصی که پیچ و مهره را نصب می کند باید صلاحیت :
 افرادی که برای نصب کردن پیچ و مهره و نیروی پیش تنیدگی در پیچ و مهره های مقاوم مشغول به کار هستند باید دست کم یک سری اطلاعات و مهارت کافی در این زمینه داشته باشند. استفاده از نیروهایی که دارنده صلاحیت در زمینه پیچ و مهره هستند منجر به دست آوردن اطمینان در زمینه درست مصرف شدن محصولات در مکان خودشان خواهد شد. پیچ و مهره ها باید دارای اطلاعات زیر باشند: شناسایی کردن رده پیچ و مهره ها روغنکاری پیچ و مهره ها بهره وری از فهرست مطالب کارگاهی پیچ و مهره ها سنجیدن شرایط سفت شدن اولیه پیچ و مهرهی بک لینک :

  • ۹۵/۱۲/۲۵
  • پیچ و مهره استیل پیچ پیچ و مهره استیل پیچ

پیچ و مهره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی